Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Síťová hra: Hon na ponorku
Jašek, Petr ; Mlích, Jozef (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem jednoduché síťové počítačové hry. Práce popisuje základní schéma vývoje počítačové hry. Je v ní také provedena analýza různých možností síťové implementace. Výstupem práce je počítačový program psaný v jazyce C++. K implementaci síťového rozhraní byla použita knihovna Boost 1.50.0. Síťová komunikace byla implementována jako architektura klient-server s pomocí protokolu UDP. K implementaci grafického rozhraní a zvuku byla použita knihovna Allegro 5.0.7.
Návrh a tvorba proxy pro penetrační testování
Válka, Michal ; Bláha, Lukáš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a vývoj proxy sloužící pro účely penetračního testování. Práce se dělí na tři hlavní části a začíná teoretickou částí rozebírající základní technologie a principy, na kterých aplikace staví. Druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu hodnotící aktuálně dostupné alternativy pro penetrační testy síťové komunikace. Z provedených analýz jsou vyvozeny požadavky na finální produkt, jehož návrh a vývoj je popsán v kapitole vlastního návrhu. V závěru práce je shrnuto vyvinuté řešení a jeho přínosy pro penetrační testování.
Web server pro vestavěné aplikace
Pirkl, Tomáš ; Vašíček, Zdeněk (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
V této práci je popsána problematika návrhu Embedded systému s možností síťové komunikace. Je zde navrhnuta platforma pro implementaci Embedded web serveru, která obsahuje mikrokontrolér, řadič rozhraní Ethernet a paměťový blok. Dále práce obsahuje popis realizace web serveru na desce pro plošné spoje s rozhraním pro kartu MMC, dále ještě implementaci ovladače pro kartu MMC a souborového systému FAT. Také se zde zabývám síťovými referenčními modely ISO/OSI a TCP/IP standardem Ethernet a komunikačními protokoly UDP, TCP/IP a HTTP.
Desková hra Vládci podzemí
Kawulok, Lukáš ; Kubát, David (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné nahrání a pokračování ve hře. V době tvorby tohoto projektu, je k dostání tato hra pouze v deskové podobě. V dokumentaci uvádím postup, jakým bylo řešení vedeno a také pravidla hry. Na konci je uveden průběh testování hry v praxi a odhalení nedostatků a následná oprava nalezených chyb. Projekt byl vytvářen v jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio 2010, k vytvoření GUI je využito techniky WPF.
iPhone jako univerzální vstupní zařízení PC
Mataj, Lukáš ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Ševcovic, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou aplikace, která umožní využívat mobilní zařízení iPhone jako bezdrátové univerzální vstupní zařízení počítače. Pomocí této aplikace tak můžeme simulovat klávesnici, numerickou klávesnici, myš, touchpad a herní ovladač. Také se stručně seznámíme se samotným zařízením iPhone a procesem vývoje aplikace pro tuto platformu.
Protokol XMPP Jabber a jeho využití pro přenos multimediálních dat
Havlena, Petr ; Průša, Zdeněk (oponent) ; Šmirg, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce se snaží vytvořit aplikaci pro komunikaci v opensource IM síti Jabber. Ta v dnešní době získává stále větší oblibu jak u poskytovatelů, tak hlavně u koncových uživatelů. V první polovině práce jsou vysvětleny nezbytné základy celé problematiky a v druhé polovině je popsána výsledná aplikace, která byla vytvořena pomocí objektového programovacího jazyka Java. Java je pro svou jednoduchost a podporu mezi vývojáři velmi rozšířena. Díky tomu je k dispozici mnoho externích knihoven a rozšíření. Výsledná aplikace je postavena na knihovně Smack ve verzi 3.04 a VoIP modul na JMF (Java Media Framework). Grafické rozhraní bylo vytvořeno pomocí standardních Java visuálních komponent (javax.swing).
Omezení provozu Peer-to-Peer sítí
Šípoš, Martin ; Tobola, Jiří (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá detekovaním peer-to-peer sietí, ich sledovaním a obmedzova- ním. Za týmto účelom bola vytvorená aplikácia, ktorá, pomocou voľne dostupných nástro- jov, je schopná tieto siete detekovať, sledovať a obmedzovať na úrovni aplikačnej vrstvy, aj na úrovni blokovania portov. Aplikácia bola vytvorená v jazyku Java a je určená pre operačný systém Linux.
Pokročilá proxy pro penetrační testování
Válka, Michal ; Vilém,, Šlesinger (oponent) ; Sedlák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na vylepšení open-source proxy nástroje pro penetrační testování tlustých klientů. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol, z nichž první je zaměřena na základní teoretická východiska, na kterých diplomová práce staví. Druhá kapitola popisuje analýzy současného stavu a vymezuje uživatelské požadavky ke splnění. Třetí kapitola se zabývá zvýšením kvality a rozšířením funkcionality na základě uživatelských požadavků. Zároveň v ní dochází k vytvoření metodiky testování a vývoji zranitelné aplikace jako učebního materiálu k metodice. Závěrem kapitoly jsou shrnuty ekonomické náklady a přínosy aplikace pro proces penetračního testování.
Sběr dat o síťové komunikaci z koncových zařízení
Obršlík, Lukáš ; Šedý, Jakub (oponent) ; Krkoš, Radko (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje získávání statistických dat o síťové komunikaci na koncových uživatelských stanicích. V rámci teoretické části byly vybrány nástroje, které jsou standardně obsaženy v operačních systémech platforem Windows a také Unix. Pro zjištění podrobných informací byly tyto nástroje doplněny o vhodně zvolené softwarové řešení třetích stran. Tyto nástroje byly vybírány s ohledem na jednoduchost nasazení a jejich následného používání. Cílem praktické částí bylo nalezení vhodného programového řešení, které bude sloužit k získávání podrobných informací o síťové komunikaci a uživatele nebude nijak omezovat. Dalším cílem je také vytvoření vlastní aplikace pro tvorbu statistiky síťového provozu. Součástí vlastního řešení je také automatizace procesu shromažďování statistických dat o síťové komunikaci. Formát, ve kterém jsou výstupní data ukládána byl navržen s ohledem na budoucí zpracování dat.
Heterogeneous Connectivity of Mobile Devices in 5G Wireless Systems
Mašek, Pavel ; Róka, Rastislav (oponent) ; Martinek,, Radek (oponent) ; Hošek, Jiří (vedoucí práce)
This dissertation thesis addresses the "Heterogeneous Connectivity of Mobile Devices in 5G Wireless Systems". Despite decisive progress in many enabling solutions, next-generation cellular deployments still suffer from a~glaring lack of bandwidth due to inefficient utilization of radio spectrum, which calls for immediate action. The main aim of this Ph.D. work is to propose novel mechanisms providing proximity-based (cellular-assisted) networking and communication algorithms for dynamic allocation of spectrum resources in fifth-generation (5G) systems. Proposed communication mechanisms are comprehensively evaluated by the developed simulation tools (calibrated with the 3GPP data sets) as well as within the experimental 3GPP LTE-A cellular deployment at Brno University of Technology (BUT), Czech Republic. Obtained practical results (supported by novel mathematical analysis in characteristic scenarios) become instrumental to facilitate more dynamic bandwidth sharing. Thus, they promise to improve the degrees of spectrum utilization in future 5G systems without compromising the service quality and user experience (QoS and QoE) across different applications. As the main output of this thesis, particular research findings contributed in part to the 3GPP Release 12 specifications.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.